piątek, 19 kwietnia 2013

Orange&Ombre!!!



Chyba zbyt długo cieszyłam się WIOSNĄ i SŁOŃCEM... Znowu szaro i ponuro :c Mam nadzieję że tylko dzisiaj... Oby do jutra się poprawiło... To przecież początek weekendu !  No ale trudno nie mamy na to wpływu... Niestety :c Mam dla was chociaż foty i stylizację trochę cieplejszą więc możecie ją sobie obejrzeć na zdjęciach... i wyobrazić piękną pogodę :p taką jaka towarzyszyła nam podczas robienia zdjęć :) Myślę że wszystko się wam spodoba i dalej z przyjemnością będziecie odwiedzać i komentować mojego bloga :D !!! Pozdrawiam KOCHANI !!! :***

PHOTO BY: modefriends

23 komentarze:

  1. nie jesteś jakąś wielką znawczynią mody, ale jesteś bardzo fotogeniczna i się miło patrzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing photos, i love your top (:

    http://laurathroughthelens.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, fajnie...wiele złego nie mozna powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz swietne wlosy ;p fajny look

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Strasznie zniszczone od prostownicy...
      ale nie mogę aż tak narzekać :)

      Usuń
  5. Ale masz śliczne oombreee:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ombre. Sama robiłaś? Jeżeli tak to proszę o opis na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam sama, fryzjerka mi robiła... :)
      ale robiła to w ten sposób że farbowała górę normalnie brązem taką długość jaką chciałam tego samego brązu a potem brała oddzielnie pasma na sreberko i na przejściu z brązu na blond dawała trochę brązu i na to blond żeby to z cieniować a potem resztę normalnie blondem I TAK KAŻDE PASMO OSOBNO
      moim zdaniem lepiej skorzystać z usług fryzjera masz 100% pewność otrzymania zamierzanego efektu...:)
      a jeśli chcesz robić sama pamiętaj aby robić to cieniowanie na jednym paśmie troszkę wyżej a na drugim niżej, żeby nie było równo bo będzie to nie za fajnie wyglądało.... tak jakbyś robiła to od linijki... :) :*
      POWODZENIA :*** <3

      Usuń
  7. Dziękuje !!! :)
    Buziaki :**** <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super włosy i stylizacja jest fajna ;) koszulka jest świetna i ma super kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne włosy, pozatym wygladasz bardzo dziewczeco boska stylizacja :) dobra kolorystyka do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w grzywce:) nie mogę się na Ciebie napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. co ty piszesz, u mnie było słonecznie cały weekend!

    OdpowiedzUsuń
  12. noo u mnie też słonecznie cały czas :))))
    masz świetne włosy! :)

    zapraszam do siebie
    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka super!;)

    pozdrawiam:*
    i zapraszam do nas: http://thisismyrealstyle.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny materiał bluzki, dobrze Ci w tym kolorze. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń