sobota, 11 maja 2013

Orange White&Yellow


Kolejny post i kolejna stylizacja :)
Mam dla was zestaw idealny na aktualną pogodę, świeci słońce i jest bardzo ciepło, więc postanowiłam założyć zwykłą białą bluzkę z hm i połączyć ją z moją nową spódniczką z sin-say
Mam nadzieję że ta stylizacja się Wam spodoba  :) Wszelkie uwagi i komentarze piszcie na dole :***
BUZIAKI !!! :***
Na koniec chciałabym jeszcze tylko podziękować za zdjęcia modefriends
oraz mojej przyjaciółce Tatianie która była z nami :***






28 komentarzy:

  1. spokojna stylizacja, ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)
    Bardzo podoba mi się spódniczka i idealnie dobrana do niej bluzka :)
    Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny zestaw ;) Buciki nie w moim typie, ale mają uroczy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodniczka i buciki cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful look, my sweety ^___^

    I loooooove your hair so much.


    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialne zdjęcia, podobają mi sie i to bardzo :)
    Prowadzisz ciekawego bloga !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje !!!! <3 :***
    Buziaki :) :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Bardzo ładny blog i ciekawe notki, świetny klimat .
    Życzę miłego dnia. :)
    Serdecznie zapraszamy na naszego bloga o fotografii. +
    Mam nadzieję że również Ci się u nas spodoba.

    Pozdrawiamy !

    "Rób to co kochasz nie mimo co, lecz mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje bardzo !!! <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  10. pretty!
    http://www.sprfrk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś z Gliwic Już cie Lubie :D
    Obserwuje liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna spodniczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto ale bardzo ładnie! :)
    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz genialne włosy! Strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje ale nie są one aż takie fajne :P :***

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne, proste połączenie :) lubię takie baardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz;) oksy fajowskie :)

    OdpowiedzUsuń