poniedziałek, 27 maja 2013

NYC

Ostatnio was strasznie zaniedbałam i nie dodawałam zbyt wielu postów... :(
Przepraszam, teraz takie zamieszanie ze szkołą koniec roku, poprawianie ocen i wgl.
Obiecuję się poprawić :***
Teraz będę już miała coraz więcej tego wolnego czasu więc postaram się nadrobić zaległości na blogu
Mam nadzieję że mnie nie opuściliście i dalej będziecie śledzić tego bloga :)
Przejdźmy zatem do stylizacji :)
Koszulkę dostałam od cioci z Irlandii więc nie bardzo wiem skąd jest :/









PHOTO BY: modefriends

14 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjecia ;) mega fotogeniczna jesteś!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki świetne , ODDAJ !!!
    ;D

    Pozdrawiam Mister Dede

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny styl! :>

    http://dirtyhalcyon.blogspot.com/

    ZAPRASZAM także do mnie. Mile widziane komentarze, ponieważ dopiero zaczynam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trampki wyglądają super z tymi sznurówkami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pozytywna stylizacja :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz chotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hi my dear!

    nice blog!
    would you want to follow each other?

    and i wanted to invite you to participate in my new giveaway!
    you can win a steve madden bag in neon green:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/giveaway-stylefruits.html

    also check out my blogpresentation campaign:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/the-best-of-blogs-june.html

    x
    dahi ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń