niedziela, 17 listopada 2013

Black Glasses




W dzisiejszym poście przedstawiam wam stylizację już chyba sprzed 2 miesięcy...
Już dawno miałam dodać ten post ale zawsze znajdowało się coś ważniejszego... : /
Postaram się podciągnąć aktywność mojego bloga :)
Założyłam moje ulubione spodnie które dostałam w prezencie razem z koszulką :) Air maxy które również dostałam w prezencie i kurtkę którą kupiłam w orsayu... Myślę że wyszło całkiem dobrze
Zestaw jest prosty i nie przesadzony taki jakie właśnie lubię najbardziej :)

PHOTOS BY ADRIAN :)  



36 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz ;)

    zapraszam: http://essqise.blogspot.com/2013/11/my-style-czapka-beanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. buty <3

    Z wielką przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne te zdjecia, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjecia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji! Świetne buty.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba <3
    Pomysłowo, elegancko i z kopem. Lubię Twoje posty. Może odwiedzisz i mnie? ;) zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne okulary ! <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja,podoba mi się kurtka .

    Zapraszam do mnie : zuziabloguje.blogspot.com , Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. very stylish casual look, love it!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. It's so beautiful leather jacket ..love this design it's perfect one ...

    OdpowiedzUsuń
  11. cute jacket.Can we follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja! :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutna rewelacja - bardzo mi się podoba! ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. love the jacket and bag! :)

    lavinajampit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie ! :)
    obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczną bluzeczkę, podoba mi się jej połączenie z kurtką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne buty, zwracają na siebie uwagę ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyszłaś na tych zdjeciach:) Fajna stylizacja!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/christmas-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest dobrze,nawet bardzo:D świetna stylizacja<3 Widać, że było jeszcze ciepło:D
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialnie Ci w takich okularach! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję bardzo za wszystkie BARDZO miłe komentarze :*** <3

    OdpowiedzUsuń
  22. super okulary:*

    pozdrawiam kochana,
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Love the outfit! <3 You look gorgeous <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    Happy New Years by the way (:

    OdpowiedzUsuń